Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 14 septembrie 2011

Arta de a rula hartia .。.✿ Quilling ✿.。.

      Quilling este tehnica de rulare a hartiei taiate fasii care apoi este lipita la capete pentru a crea modele decorative. De-a lungul anilor acest mestesug a mai purtat denumirea si de PAPER ROLLING (hartie rulata), PAPER-SCROLLING (hartie suport, derulata), FILIGREE (filigran),MOSAIC (mozaic).
      Prima data cand am vazut o figurina quilling, am zis ca iti trebuie foarte multa rabdare sa practici arta aceasta. Ieri mi-am luat inima in dinti si am incercat, fireste, cu materiale improvizate :P Intr-adevar, necesita Foarte Multa rabdare, dar am descoperit ca pur si simplu imi place la nebunie, ba chiar ma relaxeaza :) 
      Am postat primele mele modele de quilling. mi-am promis ca nu ma opresc aici, si am sa aprofundez tehnica :P Dar...in continuare va las pe voi sa va spuneti parerea in legatura cu micile mele figurine din hartie. Multumesc!
     










Un comentariu:

  1. Buna ziua! Am vazut modelele de quilling realizate de dumneavostra si sunt foarte frumoase. Va intreb daca faceti la comanda cateva figurine si cam ce pret ar avea o astfel de figurina. De exemplu la ce pret ar ajunge fluturasul albastru, cel rosu, floricica rosie si cea verde? Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere